maanantai 23. syyskuuta 2013

Maanantai

Onnistuuhan se maanantain aloitus tälläkin tavalla. Eilen illalla raahasin tv-tason keittiöön ulko-oven viereen odottamaan tyhjentämistä ja roskikseen vientiä. Aamulla olin lähdössä kouluun ja ulos päästyäni huomasin unohtaneeni puhelimen sisälle. Ei siinä sitten muuta kuin sitä hakemaan. Avasin oven ja porhalsin kamalalla vauhdilla sisään ja enhän mä muistanut sitä koko tasoa. Olin jättänyt siitä yhden lasioven auki jotta se pysyisi pystyssä koska siitä on yksi rengas irronnut. Noh, minähän sitten kompastuin siihen hitsin lasioveen. Sääressä mahtava mustelma ja patti kun jalka taittu hienosti sen oven päälle ja laskeuduin sitten tietysti toisen polven päälle. Nyt siinäkin möllöttää kiva mustelma. Pitää ilmeisesti olla vähän varovaisempi seuraavalla kerralla kun ovesta tulee sisälle tai sitten ottaa asiakseen tyhjentää se ja roudata se sinne minne se kuuluukin - roskiin!


Oon ollut kipeenä nyt reilun viikon ja kärsinyt kurkkukivusta. Tänään alkaa jo onneks tuntua siltä, että alkaisi jo vähän helpottaa. Tässä alkaa pikkuhiljaa turhautumaan kun ei pääse lenkille tai ylipäätänsä ei voi treenata mitään. Mut tänä päivänä vähän lohduttaa se, että tein hyvää ruokaa!

Lehtipihvi, herkkusieniä ja salaattia. NAM!

Toivottavasti teillä on ollut huomattavasti parempi maanantain aloitus kun mulla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Voit kommentoida myös anonyymisti!